Jak rezerwować

Jak rezerwować?

Serwis turystyczny FabrykaWakacji.pl oferuje Państwu możliwość rezerwacji ofert wakacyjnych przez Internet, telefonicznie lub bezpośrednio w siedzibie Biura „Fabryka Wakacji”.

 

Rezerwacja telefoniczna
W przypadku rezerwacji telefonicznej prosimy o podanie kodu oferty, która Państwa zainteresowała lub innych szczegółów wyjazdu (nazwa hotelu, termin, miejsce, cena, standard). Pracownik naszego biura przekaże wszystkie dostępne informacje na temat oferty, doradzi, pomoże ewentualnie  przy wyborze innej propozycji oraz  w przygotowaniu dalszych niezbędnych formalności związanych z dokonaniem rezerwacji.

 

Rezerwacja on-line

 

1. Wybór oferty
W polach wyszukiwarki prosimy wpisać i zaznaczyć interesujące Państwa parametry wyjazdu (państwo, termin, rodzaj transportu, ilość osób itp.). Pomoże to uściślić Państwa preferencje i wybrać wycieczkę, która będzie dla Państwa najbardziej odpowiednia.

Jeżeli przy wybranej ofercie ukazuje się przekreślona czerwonym krzyżykiem cena, oznacza to, że oferta na dany termin jest niedostępna (brak miejsc w samolocie lub w hotelu). Należy wtedy wyszukać kolejne alternatywne terminy wybranej wycieczki.

Podane na naszych stronach ceny wycieczek zawierają wszystkie opłaty (transport, zakwaterowanie oraz opcja wyżywienia wg oferty, opłaty lotniskowe i paliwowe, transfery lotnisko - hotel - lotnisko, ubezpieczenie obowiązkowe KL i NNW). Doliczona będzie jeszcze opłata na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (opłata  obowiązkowa : 10-15 PLn od osoby w zależności od rodzaju oferty)

Każdorazowo istnieje jednak konieczność potwierdzenia ostatecznego kosztu wyjazdu przez naszego pracownika.

 

2. Rezerwacja wycieczki
Po wybraniu wycieczki ukażą się Państwu szczegóły oferty. Prosimy o wybór terminu i miejsca wylotu. Po ukazaniu się cennika prosimy kliknąć na "opis oferty", a potem  na "rezerwuj". 

Następnie należy wypełnić formularz rezerwacyjny znajdujący się na naszej stronie. Prosimy o podanie wszystkich wymaganych danych (dane osób dokonujących rezerwacji, nazwiska osób wyjeżdżających, daty urodzenia dzieci, dane kontaktowe: adres, numer telefonu oraz adres e-mailowy). Podane w formularzu dane osobowe nie są nigdzie udostępniane, służą tylko do przygotowania dokumentów związanych z rezerwacją wycieczki.

Wypełnienie formularza nie oznacza  gwarancji dostępności oferty, ani dokonania konkretnej rezerwacji, (nie jest to zawarcie umowy w rozumieniu kodeksu cywilnego) i jednocześnie nie obliguje Państwa do ponoszenia jakichkolwiek kosztów. Przesłanie formularza stanowi jednak potwierdzenie zapoznania się z warunkami uczestnictwa w danej imprezie.

W każdej chwili w trakcie procesu rezerwacji wycieczki możecie Państwo zadać pytanie naszemu konsultantowi korzystając z formularza "Zadaj pytanie". Nasz konsultant znajdzie odpowiedź lub odpowiednią informację na temat wyjazdu i skontaktuje się z Państwem.

Wypełniony formularz zgłoszeniowy zostaje automatycznie przesłany do naszego doradcy, który pomoże przy załatwieniu dalszych formalności.

 

3. Podpisanie umowy i płatności
Po sprawdzeniu dostępności miejsc oraz ostatecznego kosztu wyjazdu nasz pracownik skontaktuje się z Państwem (e-mailem lub telefonicznie) w godzinach  pracy biura.
Po potwierdzeniu chęci uczestnictwa w imprezie zostanie Państwu przesłana (e-mailem lub faxem) umowa-zgłoszenie oraz warunki uczestnictwa.

Po zapoznaniu się z dokumentami i akceptacji warunków uczestnictwa prosimy o dokonanie wpłaty podanej kwoty przelewem  na wskazane konto lub gotówką w biurze.  ( Płatności kartą kredytową są wstrzymane do odwołania)

Czytelnie podpisaną umowę-zgłoszenie oraz potwierdzenie dokonania wpłaty prosimy przesłać e-mailem. W momencie podpisania i odesłania umowy-zgłoszenia zawarta zostaje umowa między Klientem, a Biurem Turystycznym.

Potwierdzenie wpłaty jest jednoznaczne z zakończeniem rezerwacji i dokonaniem sprzedaży. Prosimy o przestrzeganie ustalonych z konsultantami terminów płatności – gwarantuje to utrzymanie wstępnie rezerwowanych miejsc. Brak wpłaty w określonych terminach jest traktowany jako rezygnacja z imprezy

 

4. Dokumenty podróży
Dokumenty podróży (bilety lotnicze, vouchery hotelowe) będą przesłane Państwu drogą mailową lub czekały na Państwa w punkcie odpraw na lotnisku, w zależności od rodzaju wyjazdu

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod nr telefonu:  22 669 22 19

facebook